vineri, 7 februarie 2020

FALS JURNAL DE IREALITATE (3)

Fals jurnal de irealitate (3)

Este o zi obișnuită. Însă trebuie să merg la spital, cu toate că, după cum mă cunoașteți deja, nu ar fi cazul. Adică sunt sănătos tun: BUUUUUM!
Și pentru că am ajuns între timp la Spitalul ”Sfânta Maria”, trebuie să intru. Dar nu pentru că aș fi, slavă Domnului, cumva bolnav! Poate-am venit să vindec pe cineva: Doamne, ajută!
Totuși, să nu ne grăbim. Vorba aceea: Să nu ne emoționăm, colega! Și, ca de obicei, doamnele vor fi primele! Este vorba de Doamna Doctor A, o adevărată Doamnă Doctor! Dumneaei este primul meu ghid.
Pentru că în fața mea se află, totuși, o necunoscută! Sau mai bine zis, o problemă- sănătatea-cu un număr infinit de necunoscute.
Aflu, printre altele, abreviat, istoricul spitalului. Cât și situația lui prezentă:
- număr de paturi
- număr de bolnavi
- număr de medici
- număr de colegi
- număr de afecțiuni.
Să lăsăm statistica deoparte și să facem cunoștiință cu pacienții, cei care îmi vor fi, începând de astăzi, adevărații mei prieteni.
Costel Zăgan, ALTER EGO (10)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu