joi, 6 februarie 2020

3. POLIȚIA LA ȚARĂ (1)


Domnule Comandant,
      Subsemnatul,..Y., în vârstă de...,domiciliat în satul..., comuna ..., județul... vă aduc la cunoștință următoarele:
- în jurul orei 21 și 30 de minute, mă aflam în bufetul din localitate, proprietar X, împreună cu ...alții, în momentul când am cerut o consumație, mi s-a răspuns că nu se mai servește nimic și că trebuie să părăsesc localul, deși nu terminasem consumația anterioară. Atunci am solicitat programul localului și o foaie de reclamație.În momentul respectiv, proprietarul localului, domnul X, a început să mă înjure, atât pe mine, cât și pe părinții mei, încercând să mă scoată cu forța din local.
După ce am ieșit din local, domnul X, a continuat cu înjurăturile și cu injuriile ce mă vizau pe mine și familia mea.
Ca să fie și mai convingător, domnul X, a ieșit cu o bâtă !
În momentul respectiv, am sunat la 112, atunci domnul X a început să strige că-mi dă cu bâta-n cap!
Concomitent mă amenința că vine prietenul lui, șeful de post și-mi arată el mie!
Nu prea am înțeles ce-ar putea să-mi arate un organ al legii, decât cum se respectă legea! Ori, n-o fi fost, poate, aceasta intenția domnului X!Cine știe, că încurcate mai sunt și căile legii!!!
Cei de la 112, mi-au răspuns că nu era cazul să-i sun, indicat ar fi fost să iau legătura cu postul comunal de poliție. Ori, mai bine ar fi să merg acasă, și că nu prea-i interesează, din acest motiv, ce se întâmplă cu mine și cu bâta adiacentă!
Și cum cei de la județ, nu voiau să-mi facă legătura cu cei de la comună, m-am hotărât să mă adresez eu direct, postului comunal de poliție, dat fiind iminența bâtei vânzătorului de trei parale!
Zis și făcut! Însă nici comuna nu s-a ridicat la nivelul județului, cum nici județul nu s-a ridicat la nivelul bâtei din satul meu natal.
Luând în considerare cele relatate mai sus, vă rog să luați măsurile care vă convin DVS. și bâtei sus-numitului.
Data Semnătura,
Domnului Comandant al Postului de Poliție al Comunei A , Județul B

N.B. Și cam asta a fost, Doamne!

Costel Zăgan, INFORMATORUL LUI DUMNEZEU 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu