sâmbătă, 8 februarie 2020

ANTIMEMORIILE UNUI PROFESOR DE ROMÂNĂ (4) - Costel Zăgan

MINUS A PATRA ZI
Uneori zllele trec pe sărite. După duminică, mă trezesc în mijlocul săptămânii. Şi habar n-am ce caut acolo! Pur şi simplu, viaţa începe, continuă, de fapt, din acel punct mort. Şi-i nevoie să resuscitez caligrafia nopţilor pierdute.Tuturor nopţilor albe. Cum? Dumnezeu ştie!
Însă eu sunt cel care trebuie să acţionez. 🙂🙂🙂🙂
Şi-atunci de ce n-o fac?
SE CRAPĂ DE TOAMNĂ
Mi-apar zorii pe la tâmple
ziua-mi curge prin artere
Dumnezeu o să se-ntâmple
paradisul asta cere
Ziua-mi curge prin artere
noaptea curge către cer
dacă-mi iau la revedere
nu-mi da tu dacă nu cer
Noaptea curge către cer
Dumnezeu o să se-ntâmple
luna-i gheaţă şi mister
mi-apar zorii pe la tâmple
Ziua-mi curge din artere
parcă-i lapte parcă-i miere
Costel Zăgan, ANTIMEMORIILE UNUI PROFESOR DE ROMÂNĂ (4)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu