joi, 30 ianuarie 2020

ALTER EGO

ALTER EGO (1) (Incipit cât mai mic)

   Totul a început într-o dimineață. După o noapte când, alături de iubita mea, m-am simțit cel mai singur om din lume.
   Când m-am ridicat, trupul mi-a rămas lângă femeia pe care o visam de-o viață. Am început să scriu, iar celălalt nu dădea niciun semn că ar vrea să se trezească. Călătorea lejer într-o lume paralelă, în vreme ce eu înnegream pagină după pagină.
   Unul din noi părea mai obosit, în vreme ce, celălalt era tracasat de nimicurile singurății în doi.
   Dar, ajungă-i zilei necazurile ei! Altădată, poate, o fi altfel.
Foto: Andi Spot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

TOAMNA ÎNTREBĂRILOR

 Toamna vara-i un răspuns toamna pomii se întreabă timpul izbucnește-n plâns norii înverzesc în iarbă Costel Zăgan, AXIOMELE LUI DON QUIJOTE